یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

سوگواره ملی به وقت دلتنگی به ایستگاه پایانی رسید

سوگواره ملی به وقت دلتنگی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سوگواره ملی به وقت دلتنگی به ایستگاه پایانی رسیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، دبیر برگزاری نخستین سوگواره ملی به وقت دلتنگی گفت: سال گذشته نخستین سوگواره «به وقت دلتنگی» به یاد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در سطح استان‌ها با ابتکار استان البرز برگزار شد، که با توجه به استقبالی که از سوی دیگر استان‌ها شاهد بودیم، تصمیم گرفته شد تا دومین سوگواره به صورت ملی برگزار شود.

هانیه کریمی افزود: از ۱۹ آبان سال جاری دبیرخانه این سوگواره آغاز به کار کرد که علیرغم اینکه مهلت پایان ارسال آثار ۲۰ آذر اعلام شد، ولی در نهایت تا چهارم دی آثار ارسالی به دبیرخانه پذیرفته شد.

او گفت: ۷۴۵ شرکت کننده از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه سوگواره آثار ارسال کردند که یک هزار و ۱۲۲ اثر به داوری گذاشته شد که در نهایت ۵۸ نفر در این سوگواره به عنوان برتر برگزیده شدند.

دبیر برگزاری نخستین سوگواره ملی به وقت دلتنگی اضافه کرد: ۱۹ نفر از شرکت کنندگان از دیگر استان‌های کشور بودند و این سوگواره در چهار بخش  ادبی، هنری، تجسمی و رسانه برگزار شد که بخش ادبی در محور‌های شعر، ترانه، داستان کوتاه، خاطره نویسی، دلنوشته و نمایشنامه نویسی و بخش هنری نیز در محور‌های فیلمنامه، پادکست، نماهنگ و موسیقی برگزار شده است.
امیرحسین خادمی از باشگاه خبرنگاران جوان البرز در این مراسم حائز رتبه اول در بخش رسانه شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …