دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

یادمان شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز رونمایی شد

مراسم رونمایی از یادمان شهید گمنام و اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

یادمان شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز رونمایی شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، ترکیان رییس دانش فنی و حرفه ای استان البرز در این مراسم گفت: با توجه به خروجی زیاد هنرستان ها در استان می توانیم با حمایت دانشگاه تعداد رشته‌ها و دانشجویان را افزایش داده و به این صورت سهمی در اشتغال جوانان داشته باشیم.

در ادامه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: ما در دانشگاه فنی حرفه‌ای ظرفیت‌های فراوانی داریم که به سهم خود در مسئله اشتغال به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنیم که متناسب با نیاز صنعت و بازار کار است.

خسرویان ادامه داد: استان البرز ظرفیت بسیار بالایی از صنایع خرد و کلان دارد که می‌توانیم نیاز تکنسین آنها را تامین نماییم، زیرا هنر دانشگاه فنی و حرفه ای این است که می‌تواند نیروی ماهر و کارآمد صنعت و بازار را تربیت کند.

در ادامه برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان البرز ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام گفتند ظرفیت‌های زیادی برای مکتب ما وجود دارد که ما به لقاءالله و ملاقات با خداوند بپیوندیم.

او ادامه داد: شهدا همیشه زنده اند و فلسفه دفن آنها در دانشگاه‌ها این است که جوان‌ها باید بدانند این امنیت علمی را مدیون چه کسانی هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم با مدیحه سرایی و بدرقه دانشجویان اعزامی به اردوی راهیان نور پایان یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …