پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

نگاه تیم فوتبال رزکان البرز به لیگ دسته یک کشور است

فرشاد فلاحت زاده عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در واقع هدف مان این است که یادگاری برای جوانان این استان با صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور از خود برجای گذاریم، برای جوانانی که حق شان بوده و هست اما به این حق نرسیده اند.

وی در ادامه  به بازی روز دوشنبه جاری  این تیم با ایران جوان بوشهر که در هفته نخست رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که به میزبانی شهدای رزکان البرز برگزار می شود، اشاره کرد و گفت:

با وجود اینکه از این تیم شناخت نسبی داریم اما در مجموع می توان گفت که بازی سختی در پیش  رو است.

 فلاحت زاده ادامه داد: به منظور آمادگی برای شرکت در این دوره از رقابت ها چندین بازی تدارکاتی برگزار شد  که با موفقیت تمام این بازی ها را به پایان رساندیم.

مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان البرز نیز در این نشست گفت: هدف ما به جز قهرمانی هیچ چیز نیست و به تک تک بازیکنان نیز گفته ایم که افکار خود را فقط به سمت قهرمانی سوق بدهند.

حمید کریمی افزود: انتظار ما از بازیکنان این بوده و هست که فعل خواستن، توانستن و قهرمان شدن را در جان و روح خود نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حتی یک ریال کمک مالی از سوی مسوولان بخش ورزش البرز به این باشگاه نشده است،  اظهار داشت: شهدای رزکان متعلق به مردم این استان است و این تیم یک تیم مردمی بوده و هست.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …