جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار سمنان: مناطق محروم و روستایی در اولویت توزیع اعتبارات هستند

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه مدیریت بحران استان سمنان در سالن اجتماعات جهادکشاورزی رضوان شهرستان میامی در سفر به شرق استان سمنان برای بازدید از مناطق متاثر از بحران جوی، افزود: بالاترین اعتبار تخصیص یافته سفر هیات دولت سیزدهم به استان سمنان، به شهرستان میامی در نظر گرفته شد که با اولویت مناطق محروم و کالپوش هزینه خواهد شد.
وی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در منطقه کالپوش، مسیرها در کمترین زمان ممکن بازگشایی و خدمات و امداد رسانی به موقع موجب ابراز رضایتمندی مردم شد که کاری بسیار ارزشمند است.
استاندار سمنان ادامه داد: نعمت برف جای شکرگزاری دارد و امروز لبخند بر چهره مردم منطقه کالپوش نشسته است.
وی گفت: بارش برف و باران و تقویت سفره های آب زیرزمینی و فعال شدن چشمه ها و قنات ها با بارش های فصل زمستان هدیه ای الهی به مردم خواهد بود.
وی ضمن تقدیر از مردم و نهادهای خدمات رسان شهرستان میامی در بازگشایی محورهای مواصلاتی افزود: پس از هشدارهای هواشناسی، به منظور مدیریت‌ بهتر امور، بسیاری از راه ها و گردنه های استان، مسدود شد که عملیات بازگشایی توسط راهداری های استان ادامه دارد.
هاشمی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با اقدامات مطلوب و مناسب، در راستای افزایش رضایت مندی مردم که از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب نیز محسوب می شود، گام بردارند. 
بازدید از محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی کالپوش از دیگر برنامه های سفر استاندار سمنان به این بخش بود.
 با ورود یک سامانه بارشی قوی به استان سمنان از شب گذشته مناطق شمالی و ارتفاعات را بارش برف و کولاک فراگرفت.

۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف‌روب راه و شهرسازی این شهرستان در قالب سه گروه عملیات بازگشایی مسیرها را انجام دادند.

بخش کالپوش میامی با یک شهر و ۱۱ روستا در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …