دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

پویش دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنیم در البرز آغاز شد

فرشته فهمیده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی مدارس این استان در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ اقدام به راه اندازی پویش دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنیم با هدف نا امیدی دشمنان و حفظ اقتدار ایران اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه کمترین رسالت دوستداران نظام اسلامی حضور پای صندوق‌های رای و دعوت و تشویق دیگران به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات است، خاطرنشان کرد: در این پویش دانش آموزان حفظ  و حراست از امنیت کشور را در پرتو مشارکت حداکثری درانتخابات ذکر کردند.

وی بیان داشت: دانش آموزان شرکت در انتخابات را یک وظیفه عمومی برشمردند که مردم ایران امروز نه تنها باید در انتخابات شرکت کنند بلکه باید دوستان، همکاران و دیگران را دعوت به این حضور کنند. 

فهمیده تصریح کرد: امروز استقلال و امنیت ما مبتنی بر حضور مردم است، بنابراین کسانی که نگران کشور، گذشته، آینده، استقلال و عزت و شرافت ملت ما هستند بطور حتم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات نشاط و امید را به جامعه می‌دهد و افق روشنی را در جامعه نمودار می‌کند، یادآورشد: مردم در انتخابات‌ مختلف هر دوره‌ای که دولتی حاکم بوده است، به دولت جدید رای دادند و این مساله سلامت انتخابات در کشور ما را اثبات می‌کند.

وی ادامه داد: ملت ایران همیشه طعم شیرین امنیت را چشیده‌اند، چون عده ای مدافع امنیت با جانفشانی این امنیت را برای مردم تامین می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: آحاد مردم، همدیگر را برای حضور در انتخابات دعوت کنند و این مصداق امر به معروف می باشد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که ۶۳ هزار نفر آن رأی اولی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …