پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

طرح هادی یکی از مشکلات روستای فرخ آبادزیبادشت فردیس است

ابوالفضل اینانلو روز شنبه در نشست  با ساکنان روستای فرخ آبادزیبادشت که با حضور استاندار البرز و مدیران کل  استان  برگزار شد، افزود: با توجه به وسعت ،ظرفیت  و حضور جوانان در این روستا برای پیشگیری و جلوگیری از مهاجرت آنان لازم است که بافت روستا افزایش یابد .

وی ادامه داد: طرح هادی روستای فرخ آباد زیبادشت  در سال ۱۳۸۵ اجرا شده  و نیازمند بازنگری است.

اینانلو  با بیان اینکه استاندار البرز برای دیدار مردمی و پاسخ به نیاز و درخواست روستاها اولین سفر را روستای فرخ آباد انتخاب کردند، گفت: با همه مشکلات و کمبود زیرساخت هایی که  در شهرستان فردیس وجود دارد روستای فرخ آبادزیبادشت جزو روستاهای نسبتا برخوردار و خوب استان البرز است و امیدوارم مردم این روستا که مستحق خدمت هستند از حضور ارزشمند استاندار بهره مند شوند.
فرماندار فردیس گفت: زمینه افزایش بافت روستای فرخ آبادزیبادشت فراهم شود تا جوانان بتوانند از امکانات این روستا بهره مند شوند.

اینانلو ، در خصوص بهداشت و درمان این روستا افزود:  دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس توجه ویژه به این روستا کنند.

وی با اشاره به جمعیت ۱۵ هزار نفر روستای فرخ آبادزیبادشت افزود: این روستا یک سالن ورزشی دارد که بخش ورزش و جوانان تقویت شود.

فرماندار فردیس گفت: رویکرد استاندار برای حضور بین مردم خیلی از کارهای مهم و اساسی و مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد تا مسایل و مشکلات مردم را از نزدیک بشنوید و رفع کنید.

شهرستان فردیس یک روستای به نام فرخ آبازدیبادشت دارد.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …