شنبه , 8 اردیبهشت 1403

آیا می توان کامپوزیت دندان مشهد را به صورت اقساطی انجام داد؟

روش های مختلفی برای اصلاح خط لبخند وجود دارد. از جمله لمینت دندان ، لیفت لثه و روکش های دندانی که با توجه به شرایط بیمار و نظر دندانپزشک متخصص، بهترین روش برای هر فرد پیشنهاد می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر یک از این روش ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و نمی توان گفت یک روش نسبت به بقیه برتری دارد و برای همه قابل انجام است. تشخیص روش انتخابی، به وضعیت دهان و دندان های بیمار و میزان درمان های مورد نیاز قبل از اصلاح طرح لبخند بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت کامپوزیت دندان مشهد و آشنایی با سایر روش های اصلاح طرح لبخند تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اصلاح خط لبخند با کمترین عوارض

کامپوزیت دندان ، یکی از روش های پرطرفداری است که برای اصلاح طرح لبخند و رفع برخی مشکلات ظاهری دندان ها کاربرد دارد. در این روش، دندانپزشک با استفاده از ابزار مخصوص، لایه بسیار نازکی از مواد را روی دندان ها قرار داده و به آن ها فرم می دهد تا کاملا طبیعی به نظر برسد. کامپوزیت دندان در مشهد یا سایر شهرهای ایران ، معمولا برای دندان های جلویی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی است که مورد استقبال زیباجویان بسیاری قرار گرفته است. در حال حاضر، قیمت کامپوزیت دندان مشهد ، بین 1 میلیون و 500 هزارتومان تا 2 میلیون و 500 هزارتومان متغیر است. خوشبختانه بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد، شرایط پرداخت اقساطی هزینه های کامپوزیت دندان را فراهم کرده و شما می توانید در 5 مرحله اقساط خود را پرداخت نمایید.

یکی از مهم ترین مزیت های کامپوزیت دندان در مشهد یا هر شهر دیگر، قابلیت برگشت پذیری آن است. اگر شما از کامپوزیت قبلی خود ناراضی بوده و به دنبال حذف کامپوزیت های قبلی خود باشید، می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد این کار را انجام داده و مجدد کامپوزیت دندان را انجام دهید. یکی دیگر از اصلی ترین مزیت های این روش روند درمانی کوتاه و عدم نیاز به آماده سازی دندان ها است. دندانپزشک در این روش نیازی به تراش دندان ندارد و در یک جلسه کامپوزیت برای شما انجام شده و شما در انتهای همان جلسه می توانید نتیجه کار را مشاهده نمایید.

 لبخند هالیوودی با کامپوزیت دندان مشهد
با ونیر کامپوزیت، بیشتر لبخند می زنید.

سایر روش های اصلاح طرح لبخند

لمینت دندان نیز یکی دیگر از روش هایی است که برای داشتن لبخند هالیوودی برای مراجعان عزیز انجام می شود. در این روش، بر خلاف کامپوزیت دندان ، ابتدا دندان های فرد به میزان بسیار کمی تراش داده شده و از آن ها قالب گیری می شود. قالب تهیه شده برای لابراتوار دندانپزشکی ارسال شده و سپس روکش های دندان آماده نصب می شوند. لمینت دندان مشهد ، بر خلاف کامپوزیت به حداقل دو الی سه جلسه مراجعه به دندانپزشک نیاز دارد و برگشت پذیر نیست. از جمله مهم ترین مزیت های لمینت دندان نسبت به کامپوزیت ، طول عمر بالاتر است.

نکته بسیار مهم اینکه اگر در انتخاب مرکز و متخصص دندانپزشکی زیبایی که قصد انجام لمینت دندان مشهد را دارید دقت کافی به خرج دهید، میزان تراش دندان ها بسیار کم بوده و مینای دندان آسیب نمی بیند.

سوالی که برای اغلب متقاضیان دندانپزشکی زیبایی مطرح می شود این است که لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد و هر کس با توجه به بودجه، زمان و شرایط خود و با مشورت دندانپزشک می تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند.

تراش دندان برای انجام لمینت دندان در مشهد
میزان تراش برای آماده سازی دندان در مشهد بسیار کم است.

دیگر نگران دندان های از دست رفته خود نباشید

همین حالا که این مطلب را می خوانید اگر خود شما دندان از دست رفته نداشته باشید به احتمال زیاد یکی از اطرافیان تان دچار این مشکل شده و یک یا چند دندان خود را از دست داده است. از دست رفتن دندان های دائمی می تواند مشکلات بسیار زیادی برای فرد ایجاد کند، از همین رو باید به دنبال انواع روش های کاشت دندان برای جایگزینی آن باشد. روش های مختلفی در حال حاضر توسط دندانپزشکان ابداع شده که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. ایمپلنت دندان مشهد ، به زعم اغلب دندانپزشکان، بهترین جایگزینی است که تاکنون برای دندان های دائمی تولید شده و به دلیل ظاهر بسیار طبیعی و طول عمر بالا، کسی متوجه حضور غیرعادی آن در میان دندان ها نمی شود. نکته ای که می بایست در انجام ایمپلنت دندان مشهد یا هر جای دیگر به آن توجه کنید انتخاب بهترین برندهای ایمپلنت است. در حال حاضر برندهای متفاوت ایمپلنت در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلف عرضه می شود، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ گرانی ای بی علت و هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست. انتخاب ایمپلنت نامناسب می تواند علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان، هزینه های جانبی زیادی را نیز به شما تحمیل کند.

بهترین جایگزین برای دندان از دست رفته جلو
ایمپلنت دندان به خوبی در میان سایر دندان ها قرارگرفته و کسی متوجه حضور آن در دهان شما نمی شود.

بارانا؛ بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در مشهد

معمولاً اکثر افراد با رده های سنی مختلف، با مشکل خرابی و یا پوسیدگی دندان مواجه می شوند. با توجه به نقش مهمی که دندان ها در سلامت و زیبایی لبخند هر فرد دارند، انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت دندان مشهد که بتواند دندان های سالم، سفید، صاف و یکدست به ما هدیه کند بسیار مهم است.

اگر به دنبال بهترین قیمت کامپوزیت دندان مشهد می باشید، مراجعه به کلینیک بارانا فرصتیست تا از انواع خدمات مربوط به سلامت و زیبایی دندان با شرایط ایده آل؛ آن هم در محیطی کاملا ًبهداشتی، همراه با پاسخگویی سریع مشاوران ما و به ازای پرداخت هزینه های مناسب بهره‌مند شوید.

تمامی پرسنل و مهم تر از همه دندانپزشکان فعال در کلینیک تخصصی بارانا، بعد از یک دوره ارزیابی و فیلتر دقیق از میان تمام متخصصین مجرب در سطح شهر مشهد، انتخاب شده و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مراجعه کنندگان عزیز از نقاط دور و نزدیک ایران می باشند.

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی در رابطه با مشکلات دندانی خود داشته باشید میتوانید از طریق واتساپ به شماره 09157609009 یا تماس با شماره های 05137609009 – 09157609009 راهنمایی های لازم را از کارشناسان بارانا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما به شما

با اعتماد به نفس بخندید _ دندانپزشکی زیبایی

دهان و وضعیت دندان ها در آن نقش بسزایی در برقراری ارتباط و ابراز احساسات …