یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

برگزاری نخستین همایش قیام استان البرز

نخستین همایش قیام استان البرز با محوریت به میدان آوردن حرکتهای مردمی برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش قیام استان البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده ولی فقیه در استان در این همایش در سخنانی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم، گفت: در چهل سال نخست انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدتهای انقلابیون تثبیت شده و با کسب تجربه کافی، انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به پیروزی ها و ناکامی ها در چهل سال اول انقلاب اشاره کرده و افزود: اکنون که سه سال از بیانیه گام دوم انقلاب گذشته است و راه رسیدن به شکوفایی و دستورالعملهای آن مشخص شده باید برای اجرای آن انقلابی عمل کنیم تا گام به گام تمدن اسلامی را در کشورمان ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: باید تغییر انجام شود و همین تغییرات است که ما را به سمت شکوفایی می برد و رویش های جدید ایجاد می کند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه بر حضور حداکثری مردم در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید اجازه دهیم مردم وارد میدان شوند و زمینه رشد را ایجاد کنند و همچنین آگاهی جامعه را بالا ببریم تا خودآگاهی بیشتری حاصل شود و به یقین مردم هم پس از آگاهی درست عمل می کنند که برای رسیدن به این هدف مهم به برنامه ریزی و ساماندهی امور نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان بر محله محوری امور نیز تاکید کرد و گفت: اکنون برای استفاده از ظرفیتهای مردمی به ویژه جوانان باید از محله ها و مساجد کار را شروع کنیم و قرارگاههای محلی تشکیل شود.

او کلیدواژه تحقق برنامه های گام دوم انقلاب را در امید آفرینی بین مردم دانست و افزود: محوری ترین بحث گام دوم امید است و کسانی که می خواهند مردم را به حرکت وادار کنند باید خود انگیزه و باور داشته باشند و با حس مسئولیت برای شکوفایی ظرفیتهای مختلف تلاش کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …