پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

مجوز خرید یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی جدید برای فردیس دریافت شد

«محمدرضا آژیر » روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با خرید این تاکسی ها  ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فردیس نوسازی و توسعه می یابد.

وی بیان داشت :  اکنون حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی  متعلق به شهر فردیس و حدود یک هزار دستگاه تاکسی مربوط به شهرستان های همجوار بین فردیس و این مناطق خدمات دهی می کنند.

آژیر  به کمبود خط  اتوبوسرانی و تاکسیرانی  در فردیس اشاره کرد و گفت: مطالعات  در این بخش آغاز شده و  تمام خطوط بر اساس محله ها توسعه شهر می یابد.

شهردار فردیس  در خصوص انتزاع کامل بدنه شهرداری فردیس از کرج در بخش حمل و نقل  عمومی بیان داشت : پرونده های تاکسی منفک شد و امورات رانندگان تاکسی در شهرداری فردیس انجام می شود.

آژیر افزود: در سال آینده در سازمان حمل و نقل فردیس بازسازی تعداد قابل توجهی از پارک سوارها در دستور کار قرار دارد.

وی  اظهار داشت: طرح راه اندازی  اتوبوس سریع  « بی آر تی»  از پایانه شهید سلطانی  کرج تا پل شهدای ارتش فردیس به  طول ۹ کیلومتر و ۱۱ ایستگاه با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

شهردار فردیس  با اشاره به سفر  اخیر نماینده نهاد ریاست جمهوری به فردیس گفت : قرار شد حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و تجهیز خط بی آر تی به فردیس اختصاص یابد.

آژیر افزود:  برای بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس عمومی این شهر ۱۰ میلیارد تومان به تازگی پرداخت شده است ضمن آنکه قرار داد خرید   ۶ دستگاه اتوبوس دیگر هبا ایران خودرو منعقد شده است .

وی با بیان اینکه برای سال آینده هوشمند سازی حمل و نقل عمومی فردیس دیده شده است، گفت:  احداث ساختمان سازمان حمل و نقل مسافر و بار با اعتبار حدود ۱۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده ضمن آنکه  احداث  پایانه مسافربری به مساحت ۱۸ هزار متر مربع  با حدود ۱۶ میلیارد تومان از دیگر برنامه ها است.

شهر فردیس بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …