یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و لوازم یدکی با ۴۲ فقره سرقت در کرج

سرهنگ « محمد نادربیگی » روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق شمالی شهر کرج و رها کردن خودروها در مناطق خلوت شهر ، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به وسیله یک دستگاه پراید سرقت شده ، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و با انتقال خودرو به یک نقطه خلوت شهر، در چندین مرحله اقدام به سرقت لوازم خودرو می کنند.
 وی خاطرنشان کرد:  ماموران کلانتری ۴۰ جهان نما متوجه وجود یک خودروی سرقتی فاقد باطری در یکی از مناطق خلوت شهر شده و با زیر نظر قرار دادن خودرو، یکی از سارقان را که برای بازکردن تجهیزات خودرو به محل آمده بود را دستگیر کردند.
نادربیگی گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به ۲ فقره سرقت خودرو و ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان سابقه دار استان البرز اعترف  کرد.
نادربیگی با اشاره به دستگیری همدستان متهم در شهر های فردیس و ملارد تصریح کرد: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سایر متهمان تحویل مراجع قضایی شد.
وی  با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که اموال آن ها به سرقت رفته، می توانند با مراجعه به سامانه نما، از کشف اموالشان مطلع شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …