چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

انتقاد مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز از بازی چوکا تالش

در ادامه رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، عصر یکشنبه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز میهمان چوکا تالش بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حمید کریمی در گفت وگوی تلفنی با ایرنا ضمن انتقاد از حواشی صورت گرفته در این بازی گفت: عامل تشنج در این دیدار که منجر به بروز حواشی شد سرمربی و کادر فنی تیم حریف بود و از سوی دیگر داور تحت الشعاع تماشاگرها قرار گرفته و جرات گرفتن خطا و پنالتی مسلم برای تیم ما را نداشت.

وی با بیان اینکه این فوتبال به هیچ وجه زیبا و برازنده نیست، اظهار داشت: تیم ما با هزینه شخصی اداره می شود؛ با چه قیمتی این بد اخلاقی ها صورت می گیرد و برای گرفتن امتیاز دست به هر کاری می زنند.

کریمی ادامه داد:  در واقع برنده واقعی ما بودیم که توانستیم تیم صدر نشین جدول را متوقف کنیم این در حالی است که اگر پنالتی مسلم تیم گرفته می شد برنده از زمین خارج می شدیم.

وی تصریح کرد: ناظر بازی به خوبی شاهد این بازی بود که چه حرکات زشت و زننده ای در آن صورت گرفت و داور از سوی تماشاگرها مورد تهدید قرار گرفت و به ما نیز  بی احترامی کردند.

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز  در ادامه تاکید کرد: با چه قیمتی مگر میدان جنگ است، برای فوتبال کشور باید تاسف خورد که با هر قیمتی بعضی ها به دنبال گرفتن امتیاز هستند، در این بین انتظار ما از مسوولان ورزش و فدراسیون فوتبال این داست که در این مسایل ورود کنند چرا که در غیر اینصورت به تیم های شخصی خیانت کرده اند.

سرمربی چوکا عامل اصلی درگیری های بازی امروز بود 

محسن کریمی سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان نیز پس از تساوی مقابل چوکای تالش گفت: یکی از بازی های زیبا و حتی بالاتر از لیگ دسته ۲شاهد بودیم و هر۲ تیم برای برد پا به میدان گذاشته بودند که در نهایت بازی بدون گل مساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: امروز هواداران زیادی از این دیدار استقبال کردند و چوکا آمده بود تا پیروز میدان باشد ولی اگر بازیکنانم از موقعیت های خود به خوبی استفاده می کردند می توانستیم پیروز میدان باشیم.

کریمی در ارتباط با درگیری بازیکنان ۲ تیم اظهار داشت: متاسفانه سرمربی چوکا عامل اصلی این درگیری ها بود و اصلا صحنه های خوبی را شاهد نبودیم.

سرمربی رزکان یادآور شد: متاسفانه داور مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری داشت و باز هم پنالتی ما نادیده گرفته شد و در نهایت در این هفته هم از داوری ضرر کردیم.

وی  گفت: نیم فصل دوم را با قدرت آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم با جبران امتیازات از دست رفته به بالای جدول صعود کنیم.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز به عنوان نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد، این تیم هم اکنون با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ قرار گرفته است.

تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر مسوولان تیم چوکا تالش بی نتیجه ماند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …