چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

شهدای شاخص چهارباغ معرفی می شوند

سرهنگ دوم پاسدار« حسین حسنیان » روز  پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از این فراخوان را معرفی الگوهای درخشان ناشناخته شهدای گرانقدر با محورها و شاخصه‌ های محتوایی در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد. 

وی گفت: «جذب راوی سیره شهدا» ،  «ترویج فرهنگ جهاد و شهادت» ، «باز آفرینی و معرفی ایثار و جان فشانی شهدای بسیجی» و  «آگاه کردن جوانان نسل سوم انقلاب از فداکاری شهدای والامقام» در خدمت به جامعه اسلامی را  از اهداف معرفی شهدای شاخص چهار باغ  است.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت‌ بسیج چهار باغ البر با تاکید بر ضرورت نماد سازی از شهدای انقلاب در بهره گیری جوانان مؤمن و انقلابی افزود: ترویج روش زندگی شهدا به عنوان بخشی از گنجینه ارزشمند انقلاب و  نظام جمهوری اسلامی است.

حسنیان‌ اظهار داشت: اشاعه فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره مجاهدت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر از محورهای اصلی در معرفی شهدای شاخص در سال ۱۴۰۱ است.

وی با اشاره رهنمود مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند، “باید سبک زندگی شهدا را به مردم نشان دهیم زیرا این راه نجات است”  گفت: باید همگان از این ارزش های والا و مقدس به خوبی پاسداری کنیم.

وی افزود: بی تردید معرفی زندگی، منش و سیره شهدای دفاع مقدس در شناخت و آگاهی هرچه بیشتر  نسل جوان از حقایق زلال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار موثر است.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت‌ بسیج چهار باغ از اقشار مردم، سازمان ها و نهادهای این شهرستان درخواست کرد با ارسال پیامک‌ از طریق سامانه ۶۶۰۰۰۵۰۱۹۲۸ ، شهدای شاخص این شهرستان را  حد اکثر تا تاریخ ۲۲  اسفندماه جاری معرفی کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …