شنبه , 8 اردیبهشت 1403

معلم البرزی رتبه نخست جشنواره مدرسه تلویزیونی ایران را کسب کرد

سالار قاسمی عصریکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: وی دبیر فرهیخته درس جامعه شناسی از شهرستان ساوجبلاغ و سرگروه توانمند دروس علوم اجتماعی استان البرزاست که درجشنواره کشوری فیلم های آموزشی برای البرز افتخارآفرینی کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره تحلیل فیلم های آموزشی “مدرسه تلویزیونی ایران” که از شبکه های تلویزیونی آموزش، چهار و قرآن پخش شد که معلم البرزی موفق به کسب رتبه اول درآن شد.

وی تصریح کرد: رویکرد حرفه ای معلمان به ویژه از سال ۹۸ تا کنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است که از مجموعه فعالیت های ارزشمند معلمان استان می توان در تهیه و تدوین انواع محتواهای آموزشی اشاره کرد.

قاسمی تلاش معلمان در دوران کرونا را ستودنی خواند و اضافه کرد: آموزش های مجازی و غیرحضوری معلمان در دوران کرونا خلاقانه و کیفی است.

وی با بیان اینکه شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا تجربه ای بود که باید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کرد،افزود: توجه به برنامه ریزی برای تحقق اهداف کمی و کیفی آموزش و پرورش در این زیست بوم جدید بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی یادآورشد: مجموعه آموزش و پرورش کشور هوشمندانه شرایط حاکم از شیوع اپیدمی را مدیریت نموده و با برنامه ریزی مسوولان و تلاش معلمان و مدیران مدارس فرایند یاددهی – یادگیری استمرار و اهداف آموزش تا حدود زیادی محقق گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع، برگزاری جشنواره فیلم تدریس مجازی معلمان دوره آموزش ابتدایی، اقدامی شایسته و فرصت مناسب برای ارتقای مهارت های معلمان در تدریس مجازی، مشارکت معلمان در تولید محتوای الکترونیکی آموزشی، تهیه بانک اطلاعاتی تدریس از معلمان توانمند استان، شناسایی نقاط قوت و ضعف تدریس مجازی و انتقال تجارب برتر معلمان بود که در دستورکار معاونت آموزش ابتدایی استان قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که بیش از نیمی ازآن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …