دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

نماینده البرز بر ایمن سازی مترو شهر جدید هشتگرد تاکید کرد

علی حدادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشی از اقدامات موثر در این زمینه انجام شده و طی نشستی  با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور این مهم مورد پیگیری قرار گرفته است.
وی در ادامه به مشکلات زیرساختی در شهرجدید هشتگرد و تعیین تکلیف مسکن مهرآن اشاره کرد و افزود: پیشنهادات لازم دراین زمینه به وزیر راه و شهرسازی داده شده و نمایندگان مردم در مجلس به جد پیگیر آن هستند.
حدادی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در شهر جدید هشتگرد در بحث حمل و نقل عمومی سینالینگ یا همان سیستم هشدار مترو است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مشکلات درمانی ، کمبودامکانات بهداشتی و درمانی ، کمبود فضاهای اموزشی و مشکلات راه های روستایی و شهری در شهرجدید هشتگرد به دلیل تراکم جمعیت از دیگر مباحثی بود که نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی بر حل آنها تاکید کرد.

خط پنج متروی تهران و حومه به طول تقریبی ۶۲ کیلومتر به صورت دوخطه حدفاصلِ ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه هشتگرد با ۱۲ ایستگاه و ۲ مجموعه پارکینگ و یک مجموعه انبار تعمیرات می باشد.

سرویس‌دهی خط پنج مترو در محدوده ایستگاه‌های کرج تا هشتگرد، به علت ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری، جمعه اول بهمن‌ماه سال جاری انجام نمی‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …