پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۱۶۰ برنامه فرهنگی دهه کرامت در البرز آغاز شد

حمزه قزلباش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کاروان خادمان حرم رضوی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه وارد استان می شوند، افزود: برنامه های این کاروان روز شنبه ۲۹ خرداد ماه باحضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پایان این برنامه ها نیز روز پنجشنبه سوم تیرماه می باشد، گفت: مراسم اصلی به مناسبت دهه کرامت، برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید روز سه شنبه اول تیر ساعت ۱۹:۳۰ در امامزاده محمد (ع) در جوار گلزار شهدا کرج می باشد.

وی اظهار داشت: دیدار با زندانیان، دیدار با تولید کنندگان، عیادت از بیماران، دیدار با کادر درمان، حضور در جشن های محله ای، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در مراکز نظامی و انتظامی، دیدار با ائمه جمعه و مسوولین، دیدار با کشاورزان و دامداران، دیدار با سالمندان و معلولین و حضور در مساجد و هیئات مذهبی از جمله برنامه های این ایام می باشد.

قزلباش گفت: همچنین در روز اول تیرماه ۲۵۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری فاطمیون و کانون نوجوانان و جوانان رضوی استان البرز توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه سوم تیرماه نیز اطعام رضوی توسط مرکز نیکوکاری انصارالاامام و کانون نوجوانان و جوانان رضوی استان البرز انجام و بین نیازمندان توزیع می شود.

دهه کرامت همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (ع) در روز ۲۱ خرداد ماه آغاز و تا روز ولادت امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) ادامه دارد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …