یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

حضور حداکثری در انتخابات مهمترین انتظار خانواده شهدا از ملت ایران است

فرشته فهمیده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: امیدواریم در ۲۸ خرداد ماه انتخاباتی در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت حداکثری داشته باشیم و تیر دشمنانی که اتاق فکرشان را برای تحریم انتخابات و تسلط بر افکار جوانان تشکیل داده اند، به سنگ بخورد.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش رو در عمل تجدید میثاق ناگسستنی با امام راحل (ره)، اهداف و آرمان های شهیدان انقلاب‌اسلامی است.

فهمیده به اهمیت مشارکت در انتخابات و نقش مردم درآن اشاره و تصریح کرد: هر فردی دلش در گرو موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و به وصیت امام راحل (ره) و شهیدان که همواره مشوق مردم به حضور در این موضوع هستند در ۲۸ خردادماه جاری عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوع‌های مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تاکید داشتند، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است،یادآور شد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام (ره) و شهیدان بار دیگر با حضوری فعال در انتخابات به وصیت آنها عمل می‌کنند.

فهمیده بیان داشت: مردم فهیم همواره مطیع اوامر رهبر فرزانه انقلاب هستند و به امید خدا در ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور در این صحنه برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در عمل به وصیت شهیدان و امام عظیم‌الشان (ره) بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

وی یادآورشد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران است که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

خواهرشهیدان داود و محمد حسین فهمیده عنوان کرد: اکنون تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه رسالتی مهم است زیرا دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی گفت: معاندان با تمسک و سوءاستفاده از شرایط موجود کشور از جمله تورم و سختی معیشتی سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای بازدارند.

فهمیده تاکید کرد: پس همه می آییم تا به دشمنان ثابت کنیم که ما ایرانی، انقلابی و ولایت مدار هستیم و این بار با انگشتان جوهری برای مبارزه با آنها درپای صندوق های رأی ۲۸ خرداد حاضر می شویم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …