پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

انتخابات میدان رزم و جهاد است

حبیب الله گلمحمدی روز دوشنبه درجمع حامیان حجت الاسلام رییسی دراستان البرز اظهارداشت: دراین شرایط  حساس دشمنان خارجی و سربازان بی مزد پیدا و پنهان داخلی آنان، نهایت تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم به کار گرفته اند تا از این طریق مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه کاهش پیدا کند.

وی بیان داشت: انتظار همه اقشار از نامزدهای  انتخابات ریاست جمهوری کارآمدی و برنامه محوری برای رفع مشکلات است.

گلمحمدی  خاطرنشان کرد: در ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بهتر است نامزدها برنامه های خود را برای مردم بازگو کنند تا مردم با قضاوت در مورد توانمندی آنان، به نامزد توانا و اصلح رأی دهند.

وی تصریح کرد: انتخابات امسال در شرایطی برگزار می شود که مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در دشوارترین شرایط در سال‌های اخیر به سر می‌برند و افزایش نرخ تورم، افزایش بی‌سابقه نرخ ارز، بی ارزش شدن پول ملی، بیکاری ،بی ثباتی اقتصادی و کاهش قدرت خرید، اقشار ضعیف جامعه را به شدت تحت فشار قرارداده است و انتظار اصلی مردم گره گشایی از این مشکلات است.

گلمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان مردم را به نرفتن پای صندوق های رأی فرا می خوانند،اضافه کرد: پاسخ رسای مردم در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی این بوده که اگرچه از برخی عملکردها انتقاد داشته اند با این وجود با نظام قهر نکرده اند و پشتبان انقلاب ونظام بوده اند.

وی ادامه داد: ملتی که برای این نظام و انقلاب صدها هزارعزیز خود را فدا کرده اند تا جان در بدن دارند در میدان مقابله با دشمنان می مانند و از انقلاب و نظام دفاع می کنند.

وی گفت : اگر میدان انتخابات را خالی کنیم، بدخواهان آن را پُر می کنند و آینده ای سیاه را برای کشور رقم می‌زنند.

مسوول ستاد مردمی کشوری حجت الاسلام رییسی موسوم به ستاد مردم نهاد دولت توانمند اضافه کرد: مردم صاحبان اصلی کشورند و نمی گذارند بار دیگر کشور در دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی از ۲۸ خرداد  ماه به عنوان روز غیرت، ایثارگری و فداکاری و روز به زمین زدن دشمن در ایران اسلامی یاد کرد و یادآورشد: شرکت در انتخابات حق  و تکلیف همه است که باید با وحدت و همدلی به مدیری انقلابی و جهادی برای ریاست جمهوری ایران پای صندوق های رای برویم.

گلمحمدی تاکید کرد: مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات و گزینش نامزدهای اصلح موجب ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و اداره بهینه کشور می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها  در ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …