جمعه , 10 فروردین 1403

قیمت گوشت و مرغ در بازار روزهای کرج کاهش یافت

او افزود: علاوه براین، شرایطی ایجاد شده که شهروندان بتوانند گوشت مرغ گرم مورد نیاز خود را به قیمتی پایین تر از نرخ مصوب یعنی ۳۱ هزار تومان تهیه کنند. با این اوصاف هر کیلو مرغ گرم در بازار روزها به قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ عرضه می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی از ۱۷۲ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

او تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده، این مراکز در شیفت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و در شیفت عصر هم از ۱۵:۳۰ تا اذان مغرب به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

آقای دانشی کهن گفت: سیب زرد درجه یک هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و درجه دو هم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

او می گوید: موز درجه یک ۲۹ هزار و ۸۰۰ و درجه دو ۲۴ هزارو ۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک شش هزارو ۲۰۰ تومان و درجه دو هم ۵ هزار تومان، پرتقال درجه یک تامسون ۱۴ هزار و ۸۰۰ و درجه دو هم ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، هر کیلو چغاله بادام درجه یک ۸۵ هزار تومان و توت فرنگی درجه یک هم ۵۹ هزار تومان است.

او می گوید: اگر شهروندان بخواهند میوه‌های مورد نظر خود را به صورت دستچین خریداری کنند، باید مبلغی بیشتر از از نرخ مصوب بپردازند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …