سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون شوراهای مجلس: بانک‌ها دست از بنگاه‌داری بردارند

 علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   کرج   در مورد لزوم حمایت بانک‌ها از تولید اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی صاحبان صنایع استان البرز در یکی دو سال اخیر به سالیان قبل از آن به توانمندی زیادی در تولید داخلی رسیده ایم.

وی با اشاره به اهمیت تکیه بر تولیدات تضمین شده داخلی کشور بیان کرد: بازدیدهای میدانی مدیران و مسئولان دولتی از صنایع به منظور شناخت و بررسی موانع سد راه تولیدکنندگان است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با تاکید بر حمایت از تولید و اشتغال پایدار، افزود: هدف مهم این است که بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدمی برداریم.

وی با اشاره به استقرار صنایع مهم و استراتژیک در شهرستان‌های نظرآباد ساوجبلاغ و چهارباغ، تصریح کرد: در نواحی غربی استان البرز واحدهای تولیدی بسیاری در هر دو بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد.

وی با مهم برشمردن توجه به فعالیت‌های گلخانه ای و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، عنوان کرد: در بخش صنایع نیز ظرفیت‌های تولیدی توسط فعال است، امید است در کنار صنعتگران پرتلاش استان بتوانیم فعالیت‌های خاصی و ویژه ای را پیش ببریم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت:  روز گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون رئیس جمهور یکی از بزرگترین مجموعه‌ها در شهرستان نظرآباد که در زمینه تولید واکسن دام های زنده فعالیت دارد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با حضور میدانی در طرح ها و پروژه های تولیدی و صنعتی ضمن رصد مشکلات فعالان این عرصه در زمینه تسهیلات بانکی، سرمایه در گردش اقدامات لازم برای حمایت از آنها را پیش می بریم.

حدادی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید سرمایه گذاری در این بخش ضرورت دارد، عنوان کرد: بانک‌ها باید دست از بنگاه داری بردارند و در کنار تولیدکننده حرکت کنند و نقدینگی باید به سمت تولید هدایت شود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …