دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح: اخلاق مداری به جای قهرمان پروری در اولویت است

امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» عصر دوشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و فعالان باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز که در سالن ورزشی روستای فوهه شهرستان چهار باغ برگزار شد، افزود: در واقع هدف ما این است که اخلاق مداری را نه تنها در تیم نیروهای مسلح بلکه در سایر تیم های ورزشی نیز گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج و نیروهای مسلح در اخلاق مداری تاکنون به عنوان یک الگو برای سایر تیم های ورزشی عمل کرده اند، اظهار داشت: داشتن ایرانی آباد، قوی و مقتدر نیاز به جوانان سالم دارد که یکی از موثر ترین اهرم ها برای تربیت این جوانان توسعه ورزش و اجرای برنامه های ورزشی است.

فولادی در ادامه با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از اعضای اصلی تیم های ملی نیروهای مسلح را بسیجیان تشکیل می دهند، گفت: امسال مسابقاتی از جمله میزبانی رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) را داشتیم که در این دوره تیم نیروهای مسلح ما موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تیم بوکس نیروهای مسلح ما به رقابت های سیزم به میزبانی روسیه اعزام شد.

جمشیدی گفت: کسب مقام پنجمی تیم جودو در رقابت های نیروهای مسلح به میزبانی فرانسه، شرکت در رقابت های چتر بازی قهرمانی سیزم و پنجگانه نظامی از دیگر برنامه هایی است که تیم های نیروهای مسلح ما امسال در آن شرکت داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود چنین تیم هایی که ۹۰ درصد اعضای آن را بسیجیان تشکیل می دهند نیروهای مسلح در اخلاق مداری در کشور یک الگو موفق هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …