پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

ویژه برنامه های هفته کتاب شهرداری کرج آغاز شد

محمدجواد کاظمینی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : گشایش چهار کتابخانه عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مطالعه و امانت کتاب ، راه اندازی کتابخانه سیار، تجلیل از نویسندگان و برگزاری مسابقه نقاشی از مهمترین برنامه هایی است که همزمان با هفته کتاب به اجرا درآمده است.

وی بیان داشت : سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج دارای چهارباب کتابخانه هرکدام با ۲ هزار جلد کتاب است و استفاده از این کتابخانه ها برای علاقه مندان آزاد می باشد.

کاظمینی ادامه داد: کتابخانه سیار شهرداری کرج از روز پنجشنبه هفته جاری  با استقرار در مناطق کم برخوردار به علاقه مندان خدمات ارائه می دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت:ادامه داد: این کتابخانه بین۱۰ تا ۲۰ روز در مناطق مختلف کلانشهر کرج و با اولویت مناطقی که فاقد کتابخانه هستند مستقر می شود و کتاب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

وی بیان داشت : روز گذشته نیزهمزمان با  آغازهفته کتاب و کتابخوانی برنامه ای در چهارکتابخانه تحت پوشش سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد که  برگزاری مسابقه نقاشی، اهدای جوایز فرهنگی به کودکان، تجلیل از مسوولان کتابخانه‌ها و کتابداران از جمله برنامه‌های آن بود.

از دیگر برنامه‌های این هفته تجلیل از نویسندگان البرز در روز پنجشنبه هفته‌جاری است.

۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …