جمعه , 31 فروردین 1403

مصالح ساختمانی غیراستاندارد در البرز جمع آوری می‌شود

مدیرکل استاندارد البرز به عوامل تولید، توزیع و عرضه مصالح ساختمانی غیر استاندارد و فاقد کیفیت در سطح استان هشدار داد، و با عوامل خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

مصالح ساختمانی غیراستاندارد و فاقد کیفیت در البرز جمع آوری می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد حسین طاهری افزود: عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد، نقض حقوق مصرف کنندگان محسوب می‌شود و اجازه نخواهیم داد تولید کنندگان فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد در تولید، توزیع و عرضه مصالح ساختمانی بی کیفیت دخالت کنند.

به گفته مدیرکل استاندارد البرز: واحد‌های تولید مصالح ساختمانی موظف و مکلفند در مراحل تولید حتما مسوول کنترل کیفیت مورد تایید اداره کل استاندارد استان را جذب کنند تا در روند تولید با مشکل عدم مرغوبیت محصولات تولیدی مواجه نشویم.

مدیر کل استاندارد استان البرز افزود: علاوه بر ماموران و کارشناسان این اداره کل دیگر سازمان‌های ذیربط در سطح استان نیز در نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی همکاری دارند و با متخلفان از قانون طبق مقررات برخورد می‌کنند.

طاهری اضافه کرد: زمانی می‌توان از ایمن بودن یک ساختمان به ویژه در حوادث طبیعی اطمینان حاصل کرد که علاوه بر نظارت در روند ساخت و ساز‌ها، از مصالح ساختمانی مطابق با استاندارد‌های تعیین شده استفاده شده باشد.

او گفت: تمام دست اندرکاران ساخت و ساز‌ها و پیمانکاران طرح‌های مسکونی، تجاری و اداری ملزم به استفاده از مواد و مصالح ساختمانی استاندارد می‌باشند، چراکه فعالیت آنان باید تضمین کننده سلامت و ایمنی مردم باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …