پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه البرز: محرومیت زدایی در استان نیازمند نگاهی ویژه است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» روز دوشنبه در همایش تقدیر از عشایر، شبانان وگله داران استان البرز که در اردوگاه ایثار کردان واقع در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: یکی از هدف گذاری های اصلی سپاه استان البرز در موضوع محرومیت زدایی و رفع فقر چه در حوزه عمرانی و چه غیرعمرانی است.

وی با بیان اینکه این استان همجوار با پایتخت است ولی در بعضی از موضوعات، عقب ماندگی های آن بالاتر از استان های دیگر است، اظهار داشت: کسانی هستند که از سراسر کشور مهاجرت کرده و در البرز ساکن شده اند.

حیدرنیا گفت: همچنین بسیاری از افرادی که در البرز ساکن هستند در تهران مشغول کار و فعالیت هستند و هر روز به تهران رفته و با مشکلات عدیده ای به استان بازمی گردند.

وی افزود: سپاه در البرز تمام ظرفیت ها را در حوزه محرومیت زدایی پای کار آورده ولی جای کار در البرز بسیار زیاد است ضمن اینکه این استان ظرفیت های پنهان و نهفته زیادی دارد.

وی البرز را یک استان صنعتی دانست که کارخانجاتی با برند ملی در آن فعالیت می کنند که می توانند برای محرومیت زدایی به کمک سپاه و بسیج بیایند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه البرز در حوزه کشاورزی و دامپروری نیز زرخیر و توانمند است، اضافه کرد: یکی از قطب های اصلی صنایع غذایی هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و هدف گذاری والاتر سال های آینده شاهد  رشد البرز به عنوان یک استان پیشرو در سراسر کشور باشیم.

در پایان این همایش علاوه بر تجلیل از عشایر و گله داران استان البرز از خانواده شهدای عشایر البرز قدردانی شد و عبدالله عبداللهی به عنوان مرتعدار نمونه البرز معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …