دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه خراسان ۵۳ عنوان کتاب منتشر کرد

هادی حصاری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پنج عنوان کتاب در چاپ دوم بوده و موضوعات فقهی، علوم قرآنی، حدیثی، کلامی، اخلاقی، اقتصادی، فقه پزشکی، هنر و رسانه و خانواده از جمله موضوعات کتابهای منتشر شده است.

وی به ۳۰ عنوان کتاب در دست انتشار اشاره و بیان کرد: ۱۰ عنوان کتاب دیگر نیز تا پایان امسال در صورت تامین اعتبار منتشر خواهند شد. همه این کتابها به قلم اساتید و پژوهشگران حوزوی به زیور طبع آراسته شده است.

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان ادامه داد: فعالیت و محتوای انتشارات در این حوزه بر اساس نیازهای حوزه علمیه، جامعه، نظام اسلامی و عرصه بین‌المللی است. 

وی همچنین به رونمایی از سایت اینترنتی انتشارات این حوزه در شبکه وب اشاره و بیان کرد: ۶۵۰ عنوان کتاب از هفته پیش در این چارچوب با تخفیف‌های مختلف برای عموم عرضه شده و قابل خریداری است.

حوزه علمیه خراسان با هزار و ۲۰۰ سال قدمت و حدود ۴۰ هزار طلبه در حال آموزش در ۱۵۲ مدرسه علمیه تحت نظر ۲ هزار استاد، پس از حوزه علمیه قم دومین مرکز حوزوی ایران است. هم اکنون بیش از ۴۰ جلسه درس خارج و ۴۰۰ جلسه درس سطوح عالی در حوزه علمیه خراسان برقرار است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …