شنبه , 15 اردیبهشت 1403

برترین های جشنواره مطبوعات البرز مشخص شد

این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی خبر در بهره گیری از دانش روز و مدیریت جو روانی برگزار که  ۶۶ نفر با ۱۲۷ اثر در قالب های یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز و صفحه آرایی شرکت کرده بودند.

بر این اساس ایران واشقانی از روزنامه ایران روشن با ارایه گزارشی با موضوع ” به کارگیری کودکان کار در تجارت زباله” و معصومه مهتاب از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر البرز با گزارش ” معمای تصفیه خانه و آلایندگی پساب در فردیس”  به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

همچنین برترین های این جشنواره در بخش مقاله و یادداشت مصطفی فراغت با موضوع قابی از دنیای شیرین کودکی رسانه در ماهنامه هزار و یک شب، در بخش تیتر نیوشا فتحی زاده با عنوان ” کانتینرهای میوه و تره بار ایرانی در مرکز باکو فاسد شد” از پایگاه خبری رخداد ۲۴ و بخش تیتر مهدی تیموری با موضوع ” اهدای پاداش ناچیز پس از سه سال با کسر مالیات لطف عالی مستدام”، در بخش مصاحبه حمید سلجوقی با عنوان معنای واقعی کلمه یتیم شدیم از پایگاه خبری گوهردشت، صفحه آرایی احمد شاهوند برای صفحه آرایی ماهنامه سینمایی “برش های کوتاه” و ماهنامه سینمایی” فیلم گاو” و در بخش عکس نیز میلاد فیروزان با موضوع “رنگارنگ اما نه مثل گل زیبا” رسانه دیوان نیوز حایز رتیه های برتر شدند.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک – برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک – غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …