یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۷۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان فردیس توزیع شد

حسین رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰۰ بسته معیشتی در پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان فردیس  بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع‌ شد.

وی با بیان اینکه هر ماه میانگین ۵۰۰ بسته کالا حمایتی در اختیار نیازمندان و اقشاربی بضاعت قرار می گیرد، اظهار داشت: این بسته ها بین خانواده‌هایی که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمد کافی ندارند، توزیع شده است.

وی اظهار داشت: تهیه جهیزیه برای پنج خانواده محروم و نیازمند، قربانی و عقیقه ۵۷ راس گوسفند و توزیع ۴۰  دستگاه  بخاری گازی هشت دستگاه یخچال و ۹ دستگاه اجاق گاز بین نیازمندان از جمله اقدامات است .

 مسوول کانون مرکز خدمت رضوی شهرستان فردیس گفت: پرداخت کمک هزینه دارویی  به ارزش حدود ۱۰ میلیون تومان و  توزیع حدود ۵۰ هزار عدد ماسک توسط کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی از دیگر حمایت ها به شمار می رود.

رضایی  اهدای  یک دستگاه ماشین لباسشویی صنعتی ، تعداد ۷۰ دست  ملحفه تشک و بالش و سه میلیون تومان هزینه امبولانس برای جابجایی بیمار ، ودیعه مسکن ۲۵ میلیون تومان و تهیه  ۱۲ هزار پرس غذا  برای مرکز نگهداری معلولان و نیازمندان فردیس را از دیگر اقدامات کانون مرکز رضوی این شهرستان برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …