جمعه , 31 فروردین 1403

اعطای بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: تا امروز ۳ هزار و ۷۳۴ فقره تسهیلات به اقشار آسیب پذیر برای خودکفایی در اشتغال پرداخت شده است.

اعطای بیش از  ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزاییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شاهین رضایی گفت: تا امروز ۳ هزارو ۷۳۴ فقره تسهیلات به اقشار آسیب پذیر برای خودکفایی در اشتغال پرداخت شده و نسبت به سال گذشته که ۱۷۵۰ فقره بوده رشد چشم گیری داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز افزود: میزان تسهیلات ۱۰۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته ایم.

رضایی گفت: تا الان ۳ هزار و ۷۵۰ مورد وام با مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده ایم.

او افزود : طرح کاریابی براساس  تعامل بین کارخانه و کمیته امداد برای جذب نیرو در حال انجام است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: ما هم افرادی را از اقشار آسیب پذیر برای اشتغال در این کارخانه ها معرفی می کنیم.

رضایی افزود: از ابتدای سال جدید تاکنون مشکل اشتغال ۲ هزارو ۶۸ مددجو از طریق طرح کاریابی حل شده است که این آمار، نسبت به سال گذشته با رشد ۹۸ درصدی روبرو بوده است.

او گفت: ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کل کشور توسط کمیته امداد هدف گذاری شده بود که سهم البرز از این عدد ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز افزود: از ابتدای سال تا کنون آمار کلی اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، ۷ هزار و ۶۲۷ بوده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …