سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

استقلال ایران وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود:  از سال ۱۳۴۲ امام خمینی(ره) در دفاع از حقوق مردم و حاکمیت ارزش ها در جامعه حرکتی را با همراهی مردم آغاز کردند که در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه ثمره این حرکت حاکمیت انقلاب مبتنی بر ازرش های دینی، آرمان های نظام توحیدی و در راستای برآورده کردن آرزوی اولیای الهی و انبیاء خدا بود، اضافه کرد: از دیرباز اولیاء و انبیاء و اهل بیت (ع) به دنبال استقرار حاکمیت دینی در جامعه بودند ولی متاسفانه هیچ وقت این انتظار میسر نشده بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز بیان داشت: امام خمینی (ره) برای خدا حرکت کرد نه برای نفسش و حکومت کردن، امام برای احیای دین خدا در جامعه حرکت کرد و خدا هم نصرش را شامل حال حضرت امام(ره) و ملت ایران کرد.

وی ادامه داد: این نصرت ادامه دار بوده، یاری خداوند محدود به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده، بعد از انقلاب هم با وجود همه دشمنی هایی که ایجاد کردند،  سختی و مشقت هایی که کردند همچنان ملت ایران سربلند هستند و نصرت الهی شامل حالشان است.
رسولی اضافه کرد: این نهضت ادامه خواهد داشت و خون شهدا پشتوانه قوی و محکمی برای رسیدن به آن نقطه مطلوبی خواهد بود که حضرت امام(ره) ترسیم کرده بودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …