جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۱۹۰ معتاد متجاهر در ساوجبلاغ جمع آوری شدند

فرهاد پادری ثانی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در پنجمین مرحله طرح جمع آوری، غربالگری و ساماندهی معتادین متجاهر  که روز گذشته انجام شد ۲۹ معتاد متجاهر شناسایی و برای ترک اعتیاد در کمپ آرامش گستران روستای خور بستری شدند.

وی افزود: طرح غربالگری به صورت متناوب در طول سال پیرو مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی استان البرز، فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ ، اداره کل بهزیستی استان، دادستانی، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره بهزیستی شهرستان انجام می‌شود. 

پادری ثانی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵ مرحله طرح ساماندهی در شهرستان ساوجبلاغ اجرا شده که در مجموع ر ۱۹۰ معتاد متجاهر زن و مرد در کمپ های بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و مرکز ماده ۱۶ استان البرز ساماندهی و نگهداری شده اند.

رییس بهزیستی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه  چهار کمپ ترک اعتیاد فعال با ظرفیت ۲۱۵ نفر در حال خدماتدهی  به معتادان متجاهر و خود معرف هستند، افزود: نیمی از ظرفیت این کمپ‌ها به معتادان ماده ۱۵ و تبصره ۲ ماده ۱۶ خدمات ارائه می‌کنند که این خدمات در زمینه نظافت معتادان، مشاوره به معتادان، پیشگیری از کرونا است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …