جمعه , 10 فروردین 1403

مرکز آموزش کارآفرینی البرز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

بهزاد غفاری  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای  استان البرز در آیین افتتاح این مرکز گفت :  گشایش مرکز آموزش کارآفرینان زمینه را برای توسعه آموزش های مهارتی و ایجاد اشتغال برای بیکاران را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با فراگیری صرف آموزش های مهارتی امکان ایجاد اشتغال پایدار و حضور فعال در صحنه کار آفرینی  فراهم نمی شود ، لذا ضروری است مهارت آموزان پس از پایان دوره های کارآموزی در دوره های تخصصی کار آفرینی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای البرز افزود: از این پس با توجه به‌ افتتاح مرکز تخصصی کار آفرینی و کسب و کار در استان ، مهارت آموزان توسط اساتید مجرب آموزش های صحیح کارآفرینی را فرا می گیرند و در مسیر صحیح کارآفرینی هدایت خواهند شد.

غفاری ادامه داد: در مرکز آموزش کار آفرینی استان کارآموزان مهارتی در زمینه های مختلف از جمله روش های ایجاد خلاقیت در کار و کار آفرینی و خود اشتغالی را فرا می گیرند.

وی ضمن تشکر از اقدامات مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبارات لازم جهت ایجاد و توسعه مراکز آموزش کارآفرینی گفت: از سال گذشته تا کنون اداره کل فنی و حرفه ای البرز جهت برگزاری این آموزش ها  فعالیت درخور توجهی داشته است .

وی افزود: در این راستا طی یکسال گذشته  ۳۴ دوره آموزش کار آفرینی را در البرز برگزار کردیم و در مجموع ۴۶۱ نفر آموزش های کارآفرینی را فرا گرفتند و در بین این افراد هشت کار آفرین شایسته را تحویل جامعه داده ایم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: ۶ هزار استاندارد آموزشی در زمینه های  خدمات، صنایع ، کشاورزی  و فرهنگ و هنر تدوین شده است و مهارت آموزان استان می توانند در پوشش این استانداردهای دوره های آموزش کار آفرینی را  فرا گیرند.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه دارای  هشت مرکز دولتی آموزش مهارتی  با ۱۰۰ مربی و ۴۵۰ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …