یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم را باید وارد عرصه جهاد تبیین کرد

حجت الاسلام و المسلمین «محمدی قمی» روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجموعه رسانه ای صدر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مووضع  راه اندازی مجموعه رسانه ای صدر  برای تحقق همین هدف در مناطق مختلف کشور از جمله استان البرز در برنامه کاری قرار گرفت .

وی ادامه داد: بر این اساس اگر فرهیختگی، ارجمندی و شرافت  مردم  را باور کنیم ؛ می پذیریم که باید کار هنری، فرهنگی و رسانه ای فاخر برای آنان عرضه شود. 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی  کشور گفت: اگر با روحیه جهادی کار نکنیم و کوتاهی کنیم رسالت الهی اجتماعی خود را انجام نداده ایم ؛ امرو ز متاسفانه زیرساخت های استان  البرز متناسب با  رشد جمعیت آن نیست و در این زمینه عقب ماندیم.

قمی خاطرنشان کرد: حق مردم البرز ارائه  آثار فاخر است که باید مردم در این زمینه احساس کنند و  به آنان احترام گذاشته  شود.

وی گفت: هنرمند به‌ عنوان مصلح جامعه و اهل رسانه می تواند جلوی غفلت ها را بگیرد، ضمن اینکه تولیدات حرفه ای و نیمه حرفه ای تعریف جدا دارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: باید قدرت رسانه ای پشت جهاد تبیین باشد و راه طولانی برای تحقق این مهم در پیش داریم ؛ امروز در جنگ تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی باید میدان دار باشد و تمام ظرفیت‌های سازمان باید در این راه بسیج شوند و تلاش های وافری داشته باشیم .

وی  تاکید کرد: امروز وظیفه اصلی ما جهاد تبیین است و سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید تمام تلاش خود را دراین زمینه به کارگیرد؛ همه ما خادم مردم هستیم و باید از ظرفیت های مختلف از جمله اساتید، جوانان ، رسانه ، روحانیون برای تحقق هرچه بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی بهره برد .

قمی ادامه داد: هروقت مردم پای کار آمدند راه پیشرفت باز شد این ظرفیت برای مردم است و مردم ما مردمی مکتبی هستند که بارها در عرصه های مختلف از جمله عزاداری سالارشهیدان (ع) دیده ایم .

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: باید مردم را به میدان آورد و از حضور موثر آنان بهره برد؛ به طور مثال  در فضای مجازی باید بستری ایجاد کرد که همه مردم از جمله جوانان بتوانند از این بسترها براساس چارچوب استفاده کنند .

وی یاد آورشد: سخن گفتن مردم در باره مسایل مهم امروز یک ضرورت است برای اینکه درجهاد تبیین با کار فاخر پیش رویم این زحمت افتتاح مجموعه رسانه ای صدر یک قدم محسوب می شود امیدواریم این قدم موثری محسوب شود .

قمی افزود: ازهیاهو در رسانه نترسید مردم حقشان است که درباره عمق مسایل خود تحقیق داشته باشند مطالبه گری هم یکی از بحث های مهم دراین زمینه است.
آیین افتتاح مجموعه رسانه ای “صدر” حوزه هنری البرز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ؛ در این برنامه مجموعه رسانه ای صدر شامل؛ استدیو انیمیشن “ستیلا”، آتلیه گرافیک “آلا”، استدیو تصویر و تدوین “مرسا” و باشگاه هنرمندان “تالی” گشایش  یافت.
مجموعه رسانه ای صدر در طبقه چهارم اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز دایر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …