پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۷۴ مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

به گزارش ایرنا، طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هجدهم تا نوزدهم آذر، ویروس کرونا در این استان فوتی نداشت.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هجدهم تا نوزدهم آذر، ۱۰۰ نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد تست کرونای ۷۴ نفر مثبت اعلام شد.
در گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان آمده است: از مجموع ۷۴ نفر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۹ نفر در بیمارستان بستری شدند.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته (از هجدهم تا نوزوهم آذر ) ۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و این درحالیست که در این باز زمانی ۱۸ استان تلفات صفر و یک داشته‌اند.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(پنجشنبه) تا امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۹۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۴۳ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …