جمعه , 31 فروردین 1403

پژوهش‌های میدانی شاهراه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کاظمینی صبح دوشنبه در اولین جلسه کارگروه رصد آسیب‌های اجتماعی استان البرز با بیان اظهار داشت: این جلسه در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه چندجانبه رصد آسیب‌های اجتماعی با حضور دستگاه‌های همکار در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های اداره کل بهزیستی استان البرز و حمایت‌های اداره کل اجتماعی استانداری بمنظور پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان افزود: در این جلسه اداره کل بهزیستی به ارائه ی نتایج اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی بر اساس داده‌های به دست آمده از پژوهش‌های میدانی که پیش تر در حوزه مسائل اجتماعی اجرایی شده بود، پرداخت.

کاظمینی ضمن تاکید بر اهمیت تداوم پژوهش‌ها در حوزه مسائل اجتماعی افزود: دسترسی به داده‌های پژوهشی برای اجرای برنامه‌های مشترک، هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در راستای کاهش آسیب‌های موجود ضروری است.

در پایان توکلی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان البرز نیز ضمن تاکید بر اهمیت تجمیع داده‌های مرتبط با جمعیت پنهان و تطبیق آن با داده‌های ثبت شده اعلام کرد: اداره کل بهزیستی از این آمادگی برخوردار است تا جهت ارائه پروژه‌ای مشترک بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز همکاری داشته باشد.

اداره کل بهزیستی در راستای اهداف کارگروه رصد اسیب های اجتماعی در سال جاری با حضور مسئولین اجرایی و دانشگاهی در راستای بررسی علل و عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی، در موج چهارم اقدام به گردآوری اطلاعات از مطلعین اجتماعی خواهد نمود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …