یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تدوین استانداردهای روز آموزش های مهارتی در دستور کار قرار گرفت 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای البرز علی حسین شهریور در مراسم  افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران (سها) گفت:‌ در این راستا از تجربیات ارزنده و ظرفیت های شرکت ها و بنگاه های تولیدی کشور بهره مند خواهیم شد.

وی از نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه توسعه کشور نام برد وافزود: اگر بخواهیم در کشور رونق و تحول درحد انتظار اقتصاد جامعه را تجربه کنیم، باید به تربیت منابع انسانی توجه ویژه ای داشته باشیم. 

شهریور اظهار داشت: اقتصاد کشور نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است و ایجاد و راه اندازی مراکز آموزش های جوار و بین کارگاهی در صنایع ها توانمند سازی نیروی کار را به ارمغان می آورد.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره  تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها)  نیز در این آیین، آموزش های  مهارتی و استعداد یابی را از ارکان اصلی ایجاد زیر ساخت های استراتژیک عنوان کرد.

سید بهمن سبحانی گفت: هر چه سطح آموزش بالاتر رود، بهره برداری از صنایع استراتژیک در مسیر صحیح هدایت خواهد شد. 

وی با استقبال از ایجاد این مرکز جوار کارگاهی ، ابراز امیدواری کرد: افتتاح این مرکز، خیر و برکت در این مجموعه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را درپی داشته باشد.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران(سها) بزرگترین مجتمع تولید تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در ایران  است و در زیر مجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. 

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز دارای هشت مرکز دولتی آموزش مهارتی  با ۱۰۰ مربی و ۴۵۰ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …