سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه استان البرز: ترور شهید سلیمانی حماقت جبهه استکبار بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با فعالان مجازی استان البرز  با بیان اینکه ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم حماقت استکبار بود، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم و رستاخیزی که برای بدرقه پیکر فرمانده جبهه مقاومت به پا شد  نشان داد انقلاب، آرمان‌ها و خط سیر حاکم بر انقلاب هنوز زنده است.

وی افزود‌: حجم عملیات ادراکی که جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار علیه مردم به ویژه جوانان در قالب تهاجم همه‌جانبه فکری، فرهنگی و ادراکی شروع کرد سبب توجه  مردم به دسیسه‌های دشمنان  در این شرایط شد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد ایشان برای دفاع از همه مظلومان عالم و جهان پای در جهاد فی سبیل الله گذاشته است، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی دشمن‌شناسی را بین مردم ارتقا داد و آنها به این نتیجه رسیدند که دشمن ما آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و انقلاب ما ضداستکباری است؛ برخی به خیال خام خود تصور می‌کردند توانسته‌اند چهره منفور آمریکا را بین مردم تطهیر کنند.

‌سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت ملی بین آحاد مردم شد، گفت: ایران با موشک باران کردن پایگاه عین‌الاسد هیمنه آمریکا را فروریخت. رهبر معظم انقلاب از شهادت سردار سلیمانی و نابودی پایگاه عین الاسد به عنوان یوم الله یاد کردند.

وی افزود: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت آمریکای جنایتکار نداشت اما دلاورمردان سپاه اسلام موشک های خود را بر سر پایگاه های مجهز دشمن فرود آوردند. 

وی با اشاره به اینکه رهبری سردار سلیمانی را یک مکتب درس آموز نامیدند، اظهار داشت: سردار سلیمانی موحد به تمام معنا بود و خداوند را تنها حلال مشکلات می دانست، ایشان ارادت عجیبی به اهل بیت (ع) داشت و برای بزرگداشت ایام فاطمیه به کرمان سفر می کرد.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: سردار سلیمانی با الگوگیری از بسیج مستضعفین، جبهه مقاومت را در کشورهای همسایه شکل داد تا از نقش مردم برای ایجاد امنیت پایدار بهره ببرد، جاذبه در بین ملت ایران و دافعه در بین دشمنان نشان داد ایشان نگاهی جهانی دارد.

وی با اشاره به وعده صادق حاج قاسم درباره نابودی شجره خبیثه داعش، گفت: دشمن تصور می کرد با حذف فیزیکی سردار سلیمانی جبهه مقاومت از حرکت می ایستد اما روز به روز به عزت و قدرت آن افزوده می شود که به برکت خون حاج قاسم است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …