یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم فردیس

این کاروان  با در دست داشتن  پرچم  نورانی حضرت ثامن الحجج (ع )  مورد  استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم، محبین اهل بیت(ع) و دوستداران امام رئوف ، خانواده های  معظم شهدا، فرماندار ، امام جمعه و  سایر مسوولان محلی  قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان فردیس در مراسم  ورود استقبال از این کاروان گفت: آستان قدس رضوی مرکز حقیقت اسلام است ،کسی که می خواهد حقیقت اسلام به آن پی ببرد از طریق امام رضا(ع) می تواند ورود کند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: امام رضا(ع) مامن دل های میلیون ها عاشق ودلباخته به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

 وی اظهار داشت: بسیاری از عاشقان و دلباختگان آن حضرت از سراسر جهان به مشهد الرضا (ع) می آیند و از کرامات آن حضرت بهره می برند.

امام جمعه فردیس  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند « انقلاب اسلامی در حقیقت میراث موسی الرضا (ع) است »، گفت:  اگر  حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به  ایران نمی آمد و اگر عشق و محبت رهبری در درون این امت جوانه نمی زد قطعا انقلابی در کار نبود و از این میراث عظیم محروم می شدیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت: ما ایرانی ها خود را مدیون کرم و لطف امام رضا(ع) می دانیم و در هر فرصتی که برای ما دست یابد و توفیق تشرف و حضور در صحن و سرای امام رئوف  پیدا پیدا کنیم،  فرصت را مغتنم می شماریم و از فیوضات آن حرم قدسی بهره می بریم.

رییس هیات رزمندگان شهرستان فردیس نیز گفت: اعضای  کاروان در سایه خورشید  امروز با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، پرچم  حضرت امام رضا(ع) در فلکه اول  فردیس  به اهتزاز درآوردند و بعد از آن در مسجد جامع المهدی (ع) فلکه چهارم در مزار شهیدان گمنام به مداحی اهل بیت (ع)  و غبار روبی پرداختند.

مجتبی قاسمی افزود: این کاروان در ندامتگاه شهید کچویی ، مراکز نگهداری  سالمندان ، کارخانه های صنعتی مپنا ،پارک تندرستی ،مسجد الزهراء (س) و دیدار با خانواده شهید کنگرانی و بعدازظهر  در گلزار شهدای مشکین دشت و مهدیه آل یاسین فردیس حضور می یابند.

 همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید نمک و برنج تبرکی حرم امام رضا(ع) در بین مردم  فردیس توزیع شد.

در پایان از سوی خادمان رضوی تابلو فرش حرم مطهر  حضرت امام رضا(ع) به امام جمعه شهرستان فردیس اهدا شد.

ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …