پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

هندبال غرب کرج نقطه قوت البرز است

مازیار طاولی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه توسعه هر چه بیشتر هندبال در غرب کرج نیازمند حمایت های هر چه بیشتر است افزود: به همین منظور تلاش ما بر این است که کمبود امکانات را در این منطقه با توسعه زیر ساخت ها به حداقل رسانده و شاهد ارتقای هر چه بیشتر جایگاه هندبال غرب کرج در سطح استان و کشور باشیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های استعداد یابی در این منطقه تصریح کرد: در کنار توسعه زیر ساخت ها یکی دیگر از برنامه ها همزمان با فروکش کردن ویروس کرونا و بازگشایی مدارس این است که بتوانیم در بخش استعداد یابی اگر چه در این بخش در سال های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته اما بیشتر وارد شویم.

طاولی گفت: همچنین در غرب کرج مربیان، داوران و پیشکسوتانی هستند که با استفاده از این ظرفیت و هم اندیشی با آنها می توان شاهد رشد رو به جلو هندبال این منطقه باشیم.

سرپرست هیات هندبال غرب شهرستان کرج خاطر نشان کرد: این در حالی است که ورزشکاران دختر و پسر در این منطقه مستقر هستند که در صورت برنامه ریزی، توسعه زیر ساخت ها و بهبود امکانات نه تنها در غرب، بلکه در استان و به دنبال آن کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از تمام این ظرفیت ها برای توسعه هر چه بیشتر هندبال غرب شهرستان کرج بهره گیریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …