یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سرمربی مس سونگون: در دقایق پایانی نظم بازی را از دست دادیم

حمید بی غم روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از تیم داوری تشکر می کنم و هیچ اعتراضی به تیم داوری بازی امروز مس و سپاهان ندارم؛ همچنین از بازیکنانم تشکر می کنم که از ۴۰ دقیقه بازی حدود ۳۶  و ۳۷ دقیقه مالک مطلق توپ و میدان بودند و به رغم خلق موقعیت های فراوان در سه ضد حمله گل دریافت کردیم که در همه جای دنیا امری طبیعی است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه به لحاظ نتیجه نتوانستیم از موقعیت های خلق شده مان بهره ببریم، عنوان داشت: از لحاظ فنی بد نبودیم و بازیکنان تلاش خودشان را به کار بستند، فقط مشکلاتی بوده که ما در کادر فنی تیم باید بشینیم و حل کنیم.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان از اول بازی به لاک دفاعی رفته بود، اضافه کرد: حملات ما نتیجه بخش نبود و تیم مقابل در بزنگاه ها، روی ضد حملات به گل دست یافت و ما همانطور که دیدید در پاور پلی هم به گل دست یافتیم و هم گل خوردیم که به اشتباهات فردی تیم برمی گردد و نمی خواهم اسمی از بازیکن خاصی ببرم.

بی غم در مورد بازیکن تازه جذب شده تیمش، محمد طاهری، اظهار کرد: هنوز کارت بازی طاهری صادر نشده است و منتظر اعلام دبیر فدراسیون فوتبال هستیم تا این بازکین جدیدی، به شرط آمادگی، تیم را همراهی کند؛ امیدوارم با تجربه ای که این بازیکن دارد، بتواند در زمان های پرفشار کمک حال تیم باشد و تیم را از بحران ها دور کند.

تیم مس سونگون دیشب در یک بازی خانگی مقابل تیم سپاهان اصفهان ۳ بر ۲ متوقف شد تا در جدال با تیم گیتی پسند دیگر نماینده شهر اصفهان فاضله اش ۴ امتیاز شود و به نتایج دیگر بازی های آتی خود خوش بین باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …