یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲۷ طرح عمرانی در چهار باغ افتتاح می شود

قدرت اله شمیرانی  روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت : از مجموع این طرح ها ۲۳ طرح  در حوزه دولتی و  چهار طرح در بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افتتاح فاز اول تصفیه خانه مهدی آباد چهارباغ درحوزه دولتی و بهره برداری از تعدادی  گلخانه و یک پروژه عظیم ورزشی توسط بخش خصوصی را از جمله طرح ها شاخصی عنوان کرد که در دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان افتتاح می شود. 

شمیرانی افزود: احداث درمانگاه خیر ساز در منطقه لشکر آباد، 2 مجتمع داروسازی به وسعت حدود 200 هکتار و مجتمع چغندر قند به مساحت  ۱۲۵ هکتار از طرح هایی است که در دهه فجر انقلاب در چهارباغ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: واحد تولیدی  در بخش جهاد کشاورزی، کتابخانه عمومی خیر ساز روستای عرب آباد، گاز رسانی به روستای اسماعیل آباد شور قلعه بالا، ساختمان های اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهسازی معابر روستاهای سنقرآباد و اغلان تپه از دیگر طرح ها است.

همچنین  بهره برداری از پایگاه اورژانس، تعریض و تامین روشنایی بلوار شهید سلیمانی، افتتاح پارک محله ای و بهسازی معابر روستاهای قاسم گرجی و عرب آباد خسروی و بهسازی سایر معابر روستایی ، راه اندازی ۲۲ دستگاه  دوربین پایش تصویری و نظارتی در روستای طاووسیه و نیز افتتاح ساختمان  هواشناسی از دیگر طرح های آماده بهره برداری است.

فرماندار چهارباغ هزینه اجرای طرح های آماده بهره برداری را 201 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت :  ۱۱۹ میلیارد تومان این اعتبارات از محل سرمایه گذاری و کمک های  بخش خصوصی  ومابقی اعتبارات دولتی است. 

شمیرانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات ساخت تعدادی طرح  از جمله ساختمان فرماندهی انتظامی، مرکز جامع سلامت، پایگاه اورژانس و سه آموزشگاه در نواحی شهری و روستایی  چهارباغ آغاز می شود.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …