جمعه , 31 فروردین 1403

شرکت روزانه پنج هزار نفر از سراسر کشور در مسابقه انتخاب درست

علی علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه «انتخاب درست،‌ کار درست» که هم به صورت پیامکی و هم در فضای مجازی این اداره کل برگزار می شود، امروز یازدهمین روز برگزاری خود را پشت سر می گذارد.

وی با بیان اینکه این مسابقه تا روز انتخابات ادامه دارد، اظهار داشت: هر روز به پنج نفر از کسانی که به سوالات این مسابقه جواب صحیح بدهند به قید قرعه کارت هدیه ۲۰۰ هزارتومانی اعطا می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه به همت مرکز افق امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) برگزار می شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه کافی است کلمه «انتخاب درست» را تا ساعت ۲۴ هر شب به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کنند.

مسابقه عکاسی رای اولی ها

مدیر روابط عمومی اداره کل روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها برای تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای در روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری، برگزاری مسابقه عکاسی رای اولی ها می باشد.

وی اضافه کرد: به طوریکه رای اولی ها می توانند از زمان دادن رای و انداختن رای خود به صندوق اخذ رای و همچنین صفحه ای از شناسنامه خود که ممهور به مهر رای گیری شده عکس گرفته و یا در مدت ۳۰ ثانیه حس خود را از مشارکت بگویند وضبط کنند و سپس آثار خود را به شماره ۰۹۳۵۵۶۳۲۹۷۴ ارسال کنند.

برگزاری همایش رای اولی ها

علی اکبری یادآور شد: همچنین روز سه شنبه با همکاری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز همایشی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) با حضور رای اولی ها برگزار می شود ضمن اینکه یک همایش دیگر عصر همان روز برای جامعه مداحان و شعرای استان انجام می شود.

وی گفت: تمام این برنامه ها که به صورت همزمان در ایام دهه کرامت و انتخابات برگزار می شود با هدف برگزاری جشن های دهه کرامت و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای اجرا می شود.

علی اکبری در ادامه با بیان اینکه به منظور بصیرت افزایی انتخاباتی ۵۰۰ محتوا در فضای مجازی توسط این اداره کل تهیه و در فضای مجازی بقاع متبرکه بارگذاری شده، افزود: در سطح استان ۱۵ کانال فضای مجازی در امامزاده ها فعال می باشد که هر کدام از آن ها توسط یک مدیر متخصص روحانی مدیریت می شود.

وی تصریح کرد: این پیام های محتوایی در شبکه های ایتا، سروش، واتساپ و اینستاگرام بقاع متبرکه بارگذاری می شود.

برگزاری ۲۰ نشست حضوری و وبیناری آموزشی انتخاباتی

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت:‌همچنین کمیته اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در این ایام اقدام به برگزاری بیش از ۲۰ نشست توجیهی و آموزشی با موضوع مشارکت حداکثری و با هشتک #انتخاب درست کار درست کرده که یکی از آن ها که قرار است فردا دوشنبه با همکاری روابط عمومی استانداری البرز برگزار شود با عنوان «نقش روابط عمومی ها در بصیرت افزایی در انتخابات» برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …