یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بصیرت و بلوغ فکری بالای ملت ایران افتخاری بزرگ است

حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز سه شنبه در همایش بصیرت افزایی فرهنگیان که در نمازخانه آموزش و پرورش استان البرز برگزارشد، اظهارداشت: این بصیرت و بلوغ که در دنیا سابقه ندارد موجب شده تا دشمنان در برنامه ریزی های خود علیه ایران به اهدافشان نرسند.

وی به حمله سایبری دشمن به سامانه سوخت کشور اشاره کرد و یادآورشد: اگر این اتفاق در هر کشوری اتفاق می افتاد به یک بحران تبدیل می شد اما بصیرت مردم ایران و تلاش دولتمردان باعث شد که کشور بدون کمترین آسیب و هزینه ازاین وضعیت عبور کند.

وی بیان داشت: نمونه بصیرت مردم در راهپیمایی ها و اجتماعاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در کشور داشته اند، در طول تاریخ نظیرندارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در این حمله سایبری دشمنان می خواستند با مطرح کردن افزایش قیمت بنزین توسط دولت کشور را به آشوب برسانند اما با هوشیاری و بصیرت مردم موفق نشدند.

 بیان داشت: این بلوغ در بین دانش آموزان که در مساجد و یا برنامه های گروهی دیگر در جامعه حضور پیدا می کنند را می توان در نحوه سوال کردن و یا اشکالاتی که از متن مطالبی که گفته می شود، دید.

وی با بیان اینکه مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند،اضافه کرد: مسوولان باید قدر مردم را بدانند و برای عبور از مرحله سوم تمدن سازی به رفع اشکالات بپردازند.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه البرزادامه داد: اکنون مسائل اقتصادی و فرهنگی در اولویت قراردارند و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نیاز به تغییر ات اساسی در ساختار داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان صادر و به حیات خلوت آمریکای لاتین رسید و در فرهنگ ها نفوذ کرد اما جمهوری اسلامی همتای آن پیش نرفته است چون ما مشغول حاشیه سازی و جزئیات شدیم و به دست نا اهل افتاد.

یوسفی یادآورشد: امروز ایران به اقتداری رسیده است که می توان فاصله را کم و خلع ها را پر کرد تا شاهد جهش آن در دنیا شد و به تمدن های چهارم و پنجم دست یافت چون سختی در گذر از تمدن سوم است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش کانون انسان سازی است تا نیروی جامعه در آینده تربیت شود و هفته بسیج نیز فرصتی برای بازنگری و تحلیل است تا درمسیر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

 مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز نیز دراین همایش گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برنامه های مختلفی با رویکرد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پیش بینی کرده است.

مجتبی آمر کاشی افزود: برگزاری  مسابقات فرهنگی، ورزشی ، توزیع کتاب های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، تجلیل از فرهنگیان جهادی که در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ،گلباران مزار شهد ای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم  از جمله برنامه ها است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش در شگل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان  می توانند جهاد گونه عمل کنند زیرا  بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم مانده است.

دراین همایش فرهنگیان بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …