جمعه , 21 اردیبهشت 1403

بهسازی ۱۱ کیلومتر از آزاد راه کرج – قزوین

این مسوول، عملیات خط کشی مقطعی در آزادراه کرج- قزوین و راه‌های روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر، تهیه و نصب ۷۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و عملیات مضرس با هدف افزایش اصطکاک درخط شمالی و جنوبی آزادراه کرج- قزوین به مقدار ۴۴ هزار مترمربع را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

رمضانی با بیان اینکه در صورت ابلاغ اعتبار لازم اجرای پروژه تعریض محور آجین دوجین، کمربندی برغان و بهسازی محور ولیان به اسکول‌دره نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور تهراندشت نیز در مرحله برگزاری مناقصه است که پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرای آن در شروع فصل کاری آغاز خواهد شد.

او گفت: امسال ۱۶۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال برای توسعه و ایمنی راه ها در این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون ۷۵ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص انجام مراحل قانونی پروژه تعریض ورودی محور کردان نیز در حال پیگیری است که پس از ابلاغ، مراحل انجام مناقصه و تعیین پیمانکار انجام می‌شود.

این مسوول در ادامه از آماده‌باش نیروهای راهداری این شهرستان نیز خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل سرما ۲۵ نیروی راهدار ساوجبلاغ با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوجبلاغ با اشاره به اینکه این شهرستان ۲ راهدارخانه دارد که یکی در ضلع جنوبی آزادراه قزوین- کرج و دیگری در ضلع جنوبی هشتگرد- کرج واقع شده است، افزود: این راهدارخانه‌ها در تمام فصول سال آماده خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آنها استفاده کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …