شنبه , 1 اردیبهشت 1403

ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

کیومرث عدل بخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز باتوجه اجرای ۸ هزار و ۲۶۲ مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهادافزود: مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که در ۹ ماهه نخست سال تعداد ۴۹۲۹ نفر تسهیلات به ارزش ۴۵۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …