دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

آرامستان بهشت سکینه تا ۱۵ سال آینده گنجانش دفن اموات را دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  محمد محمودی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که  ظهر امروز در بهشت سکینه کرج برگزار شد با اشاره به حضور شهروندان در ایام پایانی سال در آرامستان‌ها اظهار داشت: آرامستان بهشت سکینه از روز چهارشنبه  25 اسفند تا  یکشنبه 29 اسفند ماه سال جاری از ساعت 5 صبح تا 20 شب پذیرای اهل قبور است.

وی  افزود: شهروندان جهت ورود  خروج و حضور در قطعات به تابلوهای ترافیکی علائم و نقشه‌ها و راهنمایی خادمین توجه کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های کرج با بیان اینکه شهروندان در روزهای پایانی سال برای تهیه گل و سبزه از قبل اقدام کنند، بیان کرد: برای ساماندهی تردد خودروها در ایام پایانی سال تهمیداتی از جمله اختصاص چندین پارکینگ در نظر گرفته شده است. 

محمودی نژاد با اشاره به اینکه  در حال حاضر وضعیت روزانه به طور کل حدود 30 نفر  در آرامستان بهشت سکینه دفن می‌شوند ، عنوان کرد: برای  هر فوتی  در حال حاضر برای قبر  دو طبقه   5 میلیون و 950 هزار تومان با خدمات و قبر  یک طبقه 1 میلیون و 600 با خدمات هزینه دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  آرامستان بهشت سکینه  تا 15 سال آینده ظرفیت دفن  اموات را دارد، گفت:70 هکتار به مساحت آرامستان بهشت سکینه کرج ، افزوده می‌شود.

محمودی نژاد با بیان اینکه بخشی از درآمد حاصل از فروش قبر به افراد  بی بضاعت و گروه‌های خاص هزینه می‌شود، ادامه داد: بودجه عمرانی بهشت سکینه در  سال جاری  54 میلیارد تومان بوده است که تا امروز 97 درصد جذب شده است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …