شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تلاش برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی

امام جمعه کوهسار استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان و حافظان قرآن کریم گفت: ائمه جماعات، هیئات امنا، کانون‌های فرهنگی هنری و خیرین مساجد برای تبدیل شدن مساجد به پایگاه‌های قرآنی پای کار بیایند.

تلاش برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی افزود: تبدیل شدن مساجد به پایگاه قرآنی برکات زیادی دارد که در جامعه اثرات آن را خواهیم دید.
خطیب جمعه کوهسار در ادامه به حادثه تلخ و تروریستی مشهد و شهادت و زحمی شدن سه روحانی جهادی خاطر نشان کرد: هدف دشمن ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود، ولی مردم ایران هوشیار بودند و همه حتی علمای اهل سنت این جنایت را محکوم کردند و نقشه دشمن بر آب شد.

او افزود: نقشه دیگر دشمن افغانی هراسی و ایجاد اختلاف بین مردم ایران و افغانستان بود که باز هم با هوشیاری و بصیرت مردم کار بجایی نبرد.

امام جمعه کوهسار به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز اشاره کرد و گفت: حضور مردمی رئیس جمهور با مترو در میان مردم و شنیدن سخنان آن‌ها و نشستن سر سفره افطاری دانشجویان و نشست‌های تخصصی مسئولین و وزرا در نقاط مختلف استان این پیام را به ملت می‌دهد که دولت مردمی پای کار مردم هست و برای ریشه کنی این مشکلات تمام تلاش خود را خواهد کرد

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …