چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

تداوم آلودگی هوای البرز تا ۲۸ آذر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دلیل تداوم آلودگی هوای استان تا یکشنبه آینده شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

تداوم آلودگی هوای البرز تا ۲۸ آذربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ محمدرضا فلاح نژاد گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی اداره کل هواشناسی استان حاکی از تداوم پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها در هفته جاری در منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پائینی جو و نرخ تولید در کانون‌های انتشار ثابت و متحرک، روند افزایش آلاینده‌ها را تا اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

او با اشاره به این که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد، گفت: بر این اساس تداوم و تشدید پایداری و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها از فردا ۲۳ آذرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فلاح نژاد افزود: بیشترین مخاطره و تاثیر کاهش کیفیت هوا و تجمع آلاینده‌ها در شهر‌های کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شده پرهیز و از حضور در فضا‌های باز و همچنین تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌های یاد شده بویژه افراد آسیب پذیر شامل؛ کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی خودداری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …