پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

۱۵ زندانی ندامتگاه مرکزی کرج آزاد شدند

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، در بازدید حسین فاضلی هریکندی از ندامتگاه مرکزی کرج علاوه بر بررسی مشکلات ۱۲۰ مددجو، ۱۵ زندانی آزاد شدند.

رییس کل دادگستری البرز  با اشاره به اینکه این بازدیدها در راستای ارتباط منسجم، منظم و هدفمند دستگاه قضایی با زندانیان از طرف معاونت نظارت بر امور زندان ها و اجرای احکام دادگستری استان طراحی و برنامه ریزی شده است، گفت: در بازدید قبلی از ندامتگاه شهید کچویی فردیس ، ضمن دیدار و گفت و گو با ۱۶۰ نفر از زندانیان مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گفت که منتهی به آزادی ۲۸ نفر از زندانیان  شد.

حسین فاضلی هریکندی  افزود: امروز نیز مشکلات ۱۲۰ زندانی از حوزه قضایی چهارباغ در ندامتگاه مرکزی کرج مورد رسیدگی قرار گرفت که  ۱۵ نفر در جریان این بازدید از آزادی برخوردار شدند که بخش عمده ای با استفاده از نهادهای ارفاقی از قبیل مرخصی منتهی به آزادی بود.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه در توجه به امور زندانیان متذکر شد: طبق برنامه تدوینی که در راستای دستورات ریاست قوه قضائیه تدوین شده  مقرر گردید که هر ماه ۲ بازدید از زندان های استان با هدف ملاقات مستقیم با زندانیان و بررسی تقاضای آنها صورت گیرد که هر  بازدید به یک حوزه قضایی اختصاص خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …