پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

صعود نمایندگان سمنان،کرمان وگلستان به مرحله بعدی والیبال نشسته دسته یک

محمدسعید معمارزاده شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان، آهن آلات سعادت کردکوی و مس رفسنجان در دومین مرحله مسابقه لیگ دسته یک کشور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله سوم راه یافتند. 

وی ادامه داد: در رقابت‌های امروز، تیم شهرداری دامغان، سه بر یک تیم والیبال نشسته شیراز را از پیش رو برداشت، هیأت بابل مقتدرانه سه بر صفر هیأت بروجن را شکست داد و تیم مس رفسنجان سه بر یک از هیأت آهن آلات سعادت کردکوی شکست خورد. 

معمارزاده اظهار داشت: مرحله سوم رقابت ها با شرکت ۱۰ تیم اواخر دی ماه امسال برگزار می‌شود که از این تعداد، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافته و قهرمان این دوره به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود می‌کند. 

وی افزود: در دور دوم رقابت‌ها، ۶ داور کار قضاوت را برعهده دارند و ۱۱۰ شرکت کننده شامل مربی، سرپرست و بازیکنان در مسابقات حضور دارند. 

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان خاطرنشان کرد: حسین زهرابی به عنوان سرپرست مسابقات، ابراهیم مهرابی ناظر داوری، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته و حسن شاهی دبیر انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولان به عنوان ناظر بر این دوره از رقابت ها نظارت دارند. 

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت در حال برگزاری است و هم‌اکنون در دور دوم ۱۸ تیم در قالب سه گروه ۶ تیم به رقابت می‌پردازند.

گروه یک مسابقات به میزبانی شهر دامغان، گروه دوم به میزبانی شهر چالوس و گروه سوم در شهر بابلسر در حال رقابت هستند.

این مسابقات از پنجشنبه ۲۵ آذر در دامغان با حضور ۶ تیم حاضر در گروه «الف» شامل شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …