یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار : تامین گاز البرز تا ۵۰ سال آینده تضمین می شود

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه گاز بوئین زهرا به کرج و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد ، افزود: انتقال گاز از خط لوله بویین زهرا به کرج یکی از بزرگترین پروژه های استان و کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس خط لوله ۳۰ اینچی با هدف تامین گاز پایدار برای استان البرز پیش بینی شد و این پروژه با سرعت روند تکمیل را طی کرد.

شهبازی گفت: شبکه توزیع گاز استان البرز بسیار ناپایدار بود و بویژه در ایام سرد سال با چالش هایی مواجه بودیم از این رو از اواخر سال ۹۷ این پروژه کلید خورد تا اسباب آرامش مردم البرز فراهم شود.

وی افزود: فاز اول پروژه رو به اتمام است و تا به این مرحله بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

استاندار البرز گفت: علاوه بر تضمین ۵۰ ساله تامین گاز خانگی و صنعتی استان،  برای راه اندازی نیروگاه های کوچک مشکل تامین گاز داریم که با تکمیل این پروژه، موانع برطرف خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی، افزود: بسیار خرسندم که تلاش ها و پیگیری ها به نتیجه رسید و شهرک های صنعتی اشتهارد از ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر خارج شدند.

شهبازی با بیان اینکه ۹۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوثر مستقر هستند، گفت: با تحقق این امر بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت خود را تقویت کرده و یا از سر گرفتند که بواسطه این امر شاهد اشتغالزایی گسترده ای در این شهرک ها هستیم.

وی افزود: در آغاز عملیات اجرایی بسیاری از این واحدها حضور داشتیم و اکنون نیز شاهد راه اندازی آنها هستیم و در مجموع در این ۲ واحد بیش از ۲ هزار نفر مشغول به کار می شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …