یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان اطراف بیمارستان امام علی(ع) کرج

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  محمد معظمی گودرزی اظهار داشت که در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در اطراف بیمارستان امام علی(ع) کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک خودرو پراید به خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی نزدیک و در یک مدت زمان کوتاه اقدام به سرقت لوازم آنها کرده و متواری می شوند.
معظمی گودرزی  خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی سارقان شده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان، آنها را حین سرقت از یک خودرو در اطراف بیمارستان امام علی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی گفت : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج اقرار کردند.
معظمی گودرزی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …